fredag 19 mars 2010

LCHF: Dag 10

Arr-arr all diet pirates!

Varje dag jag ställer mig på vågen känns det som att det inte längre frågan om ifall jag går ner, utan hur mycket. Varje kväll när jag går och lägger mig längtar jag till nästa morgon så jag kan väga mig igen. Aldrig har det varit så kul att banta. Och mätt är jag hela tiden, och framförallt, inget sötsug!

Satt och lekte i Openoffice Calc, gratisversionen av Excel.

Fett: 62,93%
Protein: 28,23%
Kolhydrater: 8,84%

Skaldemanratio igår: 1,7

Om man bantar ska man ligga over 1,2 helst, jag ligger lite över kolhydratintaget. 8,87% isf 5%. Vilket är helt ok för mig, för jag vill inte sluta med vitlök och morötter och lite annat som är väldigt nyttigt och gott. Skillnaden mot förut är ändå otrolig då jag kunde ligga på 75-50% kolhydrater.

Snittnedgång: 0,31 kg

Då räknar jag inte de två första dagarna när jag gick ner 2 kilo, som förmodligen bara var vatten.

Total nedgång: 4,6 kg

Antal dagar totalt: 10

+++++++++++++++++++++++

Snart är jag nere under min lägsta vikt sedan 1998!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar